zaterdag 21 mei 2011

'Alleen Op De Wereld' : work in progress

Even een tussendoortje: ik ben sinds oktober 2010 in een relatief slakkentempo (dat heb je als je agenda propvol zit) bezig aan een bewerking van Hector Malot's 'Sans Famille', bij ons beter gekend als 'Remi'. Ik weet het, mogelijkerwijs een sentimentele draak van een striproman en bovendien in het verleden al meermaals eerder kinderlijk verstript, maar ik heb de ambitie om er een nuchter, melancholisch beeldverhaal van te maken door te pathetische vetrandjes er af te snijden. Of dat zal lukken is een geheel andere kwestie. ;-)

Ik ben nog aan het experimenteren met de inkleuring maar voorlopig is dit (zie foto's) het resultaat. Ik heb ook de originele schetsen en de louter geïnkte tekeningen toegevoegd. Kwestie van een beeld te geven van het hele tekenproces. Misschien wel interessant (?)...

www.bartproost.be




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten