zaterdag 4 februari 2023

Internetgazet: artikel en fotoreportage

Wat een geweldige, gezellig drukke vernissage & boekvoorstelling gisteren. Een dikke merci aan alle aanwezigen en alle betrokkenen!

Met bijzondere dank aan CC De Adelberg, Uitgeverij Daedalus en Peter Vanderkrieken voor de organisatie & de mooie speeches.

Ik heb ook een beetje positieve keuzestress omdat ik eventjes niet goed weet welke artikels, interviews, enz... ik eerst moet delen.
Zo post ik het interview met TV Limburg BE en met HAC Weekblad nog later, maar ik begin met dit mooie artikel van Internetgazet Lommel van de hand van onze geweldige moderator Jan Buyens.

Inclusief fotoreportage: https://www.internetgazet.be/lommel/expo-en-nieuw-boek-voor-bart-proost.aspx
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten