maandag 27 juni 2022

Opgenomen in auteurslijst Literatuur Vlaanderen

Vanaf vandaag ben ik officieel; opgenomen in de auteurslijst (van auteurslezingen.be) van Literatuur Vlaanderen.

https://auteurslezingen.be/author/26361

Ik geef lezingen over 'Het maken van (educatieve) strips', maar ook over de historische thema's van mijn eigen stripprojecten: 'Leven en invloed van Alexander De Grote' / 'Het mysterieuze leven van Kaspar Hauser' / 'Alleen op de Wereld, het klassieke jeugdboek van Hector Malot')...

Dus: wil je me graag als auteur / illustrator / striptekenaar uitnodigen in je school, bibliotheek, leesclub, boekhandel, zorginstelling, sociale of culturele vereniging? Dan kan je me dus vanaf nu ook uitnodigen met steun van Literatuur Vlaanderen!
 
Niet alleen kost het voor jou dan minder om de lezing te organiseren, je kunt ook rekenen op hulp bij de voorbereiding via Literatuur Vlaanderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten