vrijdag 15 februari 2019

Groepsexpo Pelt: 'Zover het oog kan zien'

Allez, weeral een expo die hangt. ;-) Dit keer in Provinciaal Domein Dommelhof, voor de Peltse groepsexpo 'Zover het oog kan zien', een tentoonstelling met verschillende getalenteerde beeldende kunstenaars met Peltse 'roots'. Mijn bijdrage is een kleine hommage aan mijn (bijna) 110-jaar oude school. Alhoewel, klein... ;-)

Ik neem deel met prachtig geprinte, gloednieuwe en groooote afdrukken (op dibound) van de reeks illustraties die ik in 2010 maakte voor '100 jaar College' (jawel, mijn college) en die in hetzelfde jaar ook werd gebruikt als achtergrondprojectie voor de Vlaamse theatertournee van Gorki. Deze prints zullen op het einde van de expo ook exclusief (1/1) te koop zijn...













Geen opmerkingen:

Een reactie posten